مدیران استان باید پیگیر اجرایی شدن مصوبات دولت باشند

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان اظهار داشت:در سفر سه روزه دکتر روحانی به استان خوزستان چندین مصوبه کلان به تصویب رسید که مدیران استان خوزستان باید پیگیر اجرایی شدن این مصوبات باشند.

وی افزود:در گذشته مصوبات خوبی به تصویب می رسید اما به دلیل اینکه برای اجرایی شدن این مصوبات پیگیری های لازم انجام نمی شد مصوبات نیز به خوبی اجرایی نمی شد.

نماینده ولی فقیه درخوزستان تاکید کرد:بی شک دکتر روحانی به وعده های خود در خصوص توقف طرح انتقال آب کارون برای مصارف کشاورزی و احیاء این رودخانه عمل می کند.

وی افزود: مردم استان خوزستان و مسوولان این استان با انتقال آب برای مصرف آشامیدنی موافق هستند و در صورتی که در همین حد باشد مشکلی به وجود نخواهد آمد.

آیت الله جزایری تصریح کرد:  اجرای طرح احیاء 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری هزینه های کلانی را برای کشور در بر خواهد داشت،اما منافع اجرای آن برای تمام مردم کشور است.

وی گفت: در سفر هیات دولت یازدهم به استان خوزستان سراسر شهرستان های آبادان و خرمشهر جزو منطقه آزاد اعلام شدندکه با توجه به آمار بالای بیکاری در این دوشهر می تواند بخشی ازمشکلات بیکاری این شهر ها را حل کند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 22:58 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |